Erkek Dünyası kategorisinde ve Fitness & Sağlıklı Yaşam forumunda, bulunan Uzmanlardan uyarı: bayanlar kırmızı et yemeyin konusunu görüntülemektesiniz. Kırmızı et içersindeki doğmamış yağ oranının, kadınların göğüs kanseri olma riskini %56 arttırdığı ortaya çıktı.Uzmanlar uyarıyor... İngiltere’de yapılan bir araştırma, ...
|
|||||||
|
Kayıt | SSS | Üye Listesi | Takvim | Konuları Okundu İşaretle |
|
|
#1 (permalink) |
|
Leeds Üniversitesi uzmanları nın yaptığı araştırmada, yaşları 35-69 arasında değişen 35 bin kadının bir kısmına günde 50 gram kırmızı et yedirildi. 8 yıl süren araştırma sonucunda, et yiyen kadınların göğüs kanserine yakalanma riskinin, yemeyenlere oranla %56 daha fazla olduğu belirlendi. Profesör Janet Cade, “Kırmızı etteki doymuş yağ oranı yüksek olduğu için kolesterole dayalı hızlı şişmanlamaya yol açıyor. Bu da göğüslerdeki östrojen seviyesini tetikleyip kanser riskini artırıyor” dedi. |
|
|
|
|